AKTUALNOŚCI

 

Zapraszamy do śledzenia aktualnych informacji dotyczących Ultra Ducha Puszczy.

 

Będziemy tu publikować istotne dane związane z imprezą i jej organizacją. Zapraszamy też do śledzenia naszego profilu na Facebook, gdzie na bieżąco znajdziecie różne informacje i ciekawostki.

 

07.07.2025

 

Już 1.08.2025 o godzinie 20:00 uruchomimy zapisy na IV Edycję Ultra Ducha Puszczy. Do tego momentu strona będzie przechodzić modyfikację. Pojawiła się już w menu pozycja Edycja 2025. Tam znajdziecie wyniki tegorocznej edycji oraz link do galerii zdjęć. Strona będzie już szykowana pod wydarzenie w 2026. Będą się pojawiać opisy tras, regulamin oraz wiele innych informacji. Zapraszamy do śledzenia zarówno strony jak i naszych mediów społecznościowych. Niezmiennie działa kontakt przez formularz. Duch jest wszędzie!

 

23.06.2025

 

Drodzy! Ultra Duch Puszczy 2025 dobiegł końca. Ale tylko formalnie, bo teraz będzie żył drugim życiem we wszystkich, którzy wzięli w nim udział! W ciągu paru dni opublikujemy pełne wyniki dla wszystkich dystansów. Wrzucimy też galerie ze zdjęciami, bo wiemy że niecierpliwie na nie czekacie. Zdjęcia płyną już do Ducha, a że będzie ich wiele, to i roboty wiele go czeka 🙂  Obserwujcie stronę i media społecznościowe. Duch jest wszędzie!

 

21.06.2025

 

Mamy już pierwsze wyniki. Dostępne są na stronie głównej. Na razie publikujemy podium, a w ciągu paru dni jak spłynie komplet danych pomiarowych, opublikujemy pełną listę wszystkich uczestników. Cierpliwości!

 

16.06.2025

 

W sekcji TRASY macie już od teraz (godzina 15:30) dostępne wszystkie aktualne ślady w formacie .GPX.

Zadbajcie o to, by je wgrać na swoje urządzenia.

 

16.06.2025

 

Specjalnie na potrzeby Ultra Ducha Puszczy Edycja 2025 uruchomiliśmy dedykowany numer telefonu:

 

512 535 997

 

Telefon, SMS, WhatsApp – to jedyna droga łączności z ekipą Ducha podczas wydarzenia!

W tych dniach nie czytamy wiadomości na Facebooku ani Instagramie.
 
Skontaktujesz się z nami wyłącznie przez numer SOS, który działa 24/7 przez cały czas trwania eventu.
 
PROŚBA TECHNICZNA:
Naucz się na zapas wysyłać pinezki z lokalizacją (Google Maps itp.).
To nie żart – w razie awarii, zmęczenia lub zagubienia naprawdę oszczędzisz czas, nerwy i… nasze serca
 
OŚWIADCZENIE:
Pamiętaj, że odbierając pakiet startowy dostajesz OŚWIADCZENIE, które podpisane przez Ciebie, zostaje u Organizatora.
 

12.06.2025

 

Odpowiadając na prośby osób, które nie będą obecne i nie będą mogły odebrać pakietu metowego, przygotowaliśmy UPOWAŻNIENIE, które pozwoli na to, by w ich imieniu mógł to zrobić ktoś inny. Chcesz aby ktoś odebrał Twój pakiet? Pobierz, wydrukuj, wypełnij i podpisz upoważnienie, a następnie przekaż je osobie, która będzie odbierać Twój pakiet.  Ważne jest, aby w momencie odbierania pakietu miała przy sobie zarówno to upoważnienie jak i swój dowód osobisty. Odbierający kwituje na upoważnieniu (które zostaje potem u Organizatora) we wskazanym tam miejscu odbiór pakietu metowego.

 

10.06.2025

 

Opublikowaliśmy ostateczne listy startowe dla Ultra Ducha. Dostępne są na stronie głównej.

 

10.06.2025

 

Zapraszamy na odprawy online. Odbędą się na naszym profilu na FB. W ich trakcie otrzymacie kluczowe informacje o trasie, punktach kontrolnych, bufetach, zasadach rywalizacji i bezpieczeństwa. Będziecie także mogli zapytać o ważne dla Was kwestie. 

 

Dla trasy SZOSA 260 odprawa odbędzie się we wtorek, 10.06 o 19:20.

 

Dla trasy SZOSA 550 odprawa odbędzie się we czwartek, 12.06 o 18:20.

 

Dla trasy GRAVEL 500+ odprawa odbędzie się we czwartek, 12.06 o 19:20.

 

Dla trasy GRAVEL 260 odprawa odbędzie się w poniedziałek, 16.06 o 19:30.

 

LIVE z odpraw zostanie zapisany i będzie dostępny na profilu.

 

Przypominamy, że na naszej stronie od wczoraj dostępne są ślady tras w formacie .GPX

 

Ślad dla Gravel 260 pojawi 16 czerwca w poniedziałek.

 

27.05.2025

 

Właśnie opublikowaliśmy listy startowe dla Ultra Ducha. Dostępne są na stronie głównej.

Sprawdzajcie swoją obecność na listach i w razie zauważenia nieścisłości prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy. Nie poprzez Messengera, ale poprzez naszą stronę.

 

14.05.2025

 

Informujemy, że listy startowe dla Ultra Ducha Puszczy zostaną opublikowane 27 maja (wtorek).  Będą w nich podane dokładne godziny startu każdej z grup. Linki (osobno dla każdego z dystansów) będą dostępne na stronie głównej. Sprawdzajcie swoją obecność na listach i w razie zauważenia nieścisłości prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

 

04.05.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników wraz z uwzględnieniem statusu płatności.

 

Przypominamy, że niemożliwe są już jakiekolwiek zmiany, w tym przenoszenie udziału na innych czy wybieranie grup startowych. Mniej więcej połowie maja powinniśmy opublikować listy startowe z podaniem godziny startu każdej z grup.

 

 

03.05.2025

 

Przypominamy, że 1 maja minął termin przenoszenia udziału na innych uczestników. Nie modyfikujemy też deklarowanych czasów przejazdu i nie realizujemy życzeń przepisywania do innych grup startowych. 

 

 

30.04.2025

 

Przypominamy, że do najpóźniej 4 maja ukaże się ostatnia aktualizacja list zapisanych uczestników z uwzględnieniem także pakietów przeniesionych. Po 1 maja nie przyjmujemy już wniosków o przeniesienie uczestnictwa. Rozpoczniemy też prace nad przygotowaniem list startowych na poszczególne dystanse. 

 

Przyporządkowanie do grup startowych odbędzie się na podstawie deklarowanych przy zapisie czasów przejazdu. Prosimy nie pisać o przepisywanie do innych grup i na inną godzinę, ani o indywidualne numery startowe, bo tego robić nie będziemy. Listy opublikujemy mniej więcej w połowie maja.

 

 

22.04.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników. Kolejna i ostatnia aktualizacja planowana jest na 4 maja 2025.  

 

Przypominamy, że po 1 maja niemożliwe są już jakiekolwiek zmiany, w tym przenoszenie udziału na innych.

 

 

09.04.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników. Kolejna aktualizacja planowana jest na 20 kwietnia 2025.  

 

 

26.03.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników. Kolejna aktualizacja planowana jest na 9 kwietnia 2025.  

 

 

20.03.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników. Kolejna aktualizacja planowana jest na 31 marca 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

 

11.03.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników. Kolejna aktualizacja planowana jest na 30 marca 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

01.03.2025

 

Niniejszym informujemy, że zakończyliśmy zapisy na dystanse GRAVEL 260, SZOSA 250, SZOSA 550. Zapraszamy na GRAVEL 600.

 

 

27.02.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników. Kolejna aktualizacja planowana jest na 15-16 marca 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

24.02.2025

 

Odpowiadając na powtarzające się w Waszych wiadomościach pytania, informujemy, że terminy i godziny rozpoczęcia zmagań na poszczególnych dystansach podane są w Regulaminie. Przypominamy także, że jeśli dany uczestnik chciał wystartować z kimś w jednej grupie, to powinien podać przy zapisie ten sam deklarowany czas przejazdu. W formularzu zapisów jest o tym mowa. Potem nie modyfikujemy już nic i nie będzie robić zmian „na życzenie”. Pamiętajcie, że zmiana w jednej grupie pociąga za sobą konieczność zmiany w innych, co przy ilości uczestników czyni taki proces bardzo skomplikowanym.

 

Jeśli chodzi o noclegi, odsyłamy do aktualności z 15.09.2024.

 

Nie prowadzimy zapisów na listy rezerwowe. Jeśli zapisy na dany dystans są niedostępne, to trzeba po prostu sprawdzać co jakiś czas i śledzić również nasz profil społecznościowy na FB, gdzie umieszczamy ważne informacje.

 

 

10.02.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników . Kolejna aktualizacja planowana jest na 23-24 lutego 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

27.01.2025

 

Niniejszym informujemy, że zakończyliśmy zapisy na dystans GRAVEL 260. Zapraszamy na pozostałe dystanse.

 

 

26.01.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników . Kolejna aktualizacja planowana jest na 10-11 lutego 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

16.01.2025

 

Odpowiadając na liczne pytania o lokalizację Biura Zawodów informujemy, że znajdować się ono będzie w Nadleśnictwie Hajnówka [200, Kolejki Leśne 12, Hajnówka]

 

 

07.01.2025

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników . Kolejna aktualizacja planowana jest na 25-26 stycznia 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

NIEDZIELA – 15.12.2024

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników . Kolejna aktualizacja planowana jest na początek stycznia 2025. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

NIEDZIELA – 24.11.2024

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników . Kolejna aktualizacja planowana jest na 08.12. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

ŚRODA – 06.11.2024 – g. 11:00

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników . Kolejna aktualizacja planowana jest na 24.11. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem macie 30 dni na opłacenie. Po tym terminie możemy usunąć Was z listy zapisanych. Jak się zagapicie z płatnością, dajcie znać poprzez formularz kontaktowy.

 

 

NIEDZIELA – 03.11.2024 – g. 17.15

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników wraz z uwzględnieniem statusu płatności. Kolejna aktualizacja planowana jest na 24.11

 

 

CZWARTEK – 17.10.2024 – g. 22:26

 

Zaktualizowaliśmy listę zapisanych uczestników wraz z uwzględnieniem statusu płatności. Kolejna aktualizacja planowana jest na 31.10

 

 

NIEDZIELA – 15.09.2024 – g. 16:45

 

Odpowiadając na wiele Waszych pytań dotyczących miejsc noclegowych w rejonie, gdzie zawita Duch Puszczy, proponujemy odwiedzieć portal Puszczy Białowieskiej, gdzie znajdziecie bazę noclegową w podziale na campingi i pola namiotowe, kwatery agroturystyczne oraz pokoje i apartamenty. Dodatkowo zapraszamy na stronę z informacjami, gdzie można smacznie zjeść.

 

 

PIĄTEK – 23.08.2024 – g. 9:35

 

Przypominamy, że od momentu zgłoszenia uczestnictwa macie 30 dni na dokonanie opłaty. Po tym terminie Duch będzie usuwać z listy zapisanych te osoby, które nie wniosły opłaty startowej. 

 

 

WTOREK – 06.08.2024 – g. 9:02

 

Opublikowaliśmy pierwszą listę zapisanych uczestników. Będzie dokonywać jej aktualizacji co 14 dni (czasem częściej). Sprawdzajcie, czy na niej jesteście. Przypominamy, że od momentu zapisania się macie 30 dni na wniesienie opłaty startowej. Po ich upływie będziemy mogli usunąć Was z tej listy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Duchem mailem info@ultraduchpuszczy.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

 

 

CZWARTEK – 01.08.2024 – g. 22:40

 

Drodzy. Trwają zapisy. Gdyby ktoś nie dostał maila z potwierdzeniem, proszę się upomnieć krótką wiadomością na adres info@ultraduchpuszczy.pl

 

 

CZWARTEK – 01.08.2024 – g. 9:43

 

Przypominamy, że dziś o 20:00 startują zapisy. Na stronie głównej jest już przycisk, który przekieruje Was do formularza zapisów. Pamiętajcie o lekturze Regulaminu, który pojawi się dziś na stronie.

 

Zapisy na dystanse 111km (Mini Duszek) będą na stronie ultraduszekpuszczy.pl

 

Podajemy także wysokość opłat startowych: 

Dystanse 250 i 260 – 379 zł

Dystanse 550 i 600 – 499zł

 

Szczegóły dotyczące opłat, numer konta itp znajdują się w sekcji V Regulaminu.

 

 

NIEDZIELA – 28.07.2024 – g. 19:36

 

Informujemy, że zapisy na Ultra Ducha Puszczy 2025 rozpoczniemy 01.08.2024 (czwartek) o godzinie 20:00.